Stefanos' playground

Ένα blog που ψάχνει να βρει την ταυτότητά του...

Thursday, June 7, 2007

Ανακαίνιση...

Η σκέψη μου ήρθε σήμερα καθώς περιδιάβαινα το διαδίκτυο και επισκεπτόμουνα ιστολόγια.

"Ρε μπας και είναι καλή ιδέα να αναστήσω το παλιό μου blog, να βγάλω από μέσα όλες τις φωτογραφίες και τις erasmus αναμνήσεις και να αρχίσω να γράφω σε αυτό αντί να το έχω ως photo album;"

Ωραία η ιδέα, το ταμείο (των σκέψεων) όμως είναι μείον. Καλλιτεχνικές ανησυχίες για να τις μοιραστώ με τον κόσμο δεν έχω... Κουτσομπόλης και παρατηρητικός μέσα στο πλήθος δεν είμαι (μεγάλη πίκρα το τελευταίο)... Πονεμένος από τη ζωή επίσης δεν είμαι και πώς να είμαι άλλωστε στα 22 μου... Οπότε ψάχνω ιδέες! Βοηθήστε με!

Όποιος έχει κάποια καλή ιδέα ως προς το πού πρέπει να πάει αυτό το αναγεννημένο blog, ας κάνει ένα σχόλιο! Τσάμπα το έχω για σας μόνο! Έλα πάρε, πάρε...

Αν παρατηρηθεί έλλειψη ιδεών, η συντακτική ομάδα (sic) θα αποφασίσει αυτοβούλως για το παραπάνω σημαντικό ζήτημα και εσείς θα χάσετε την ευκαιρία σας να έχετε λόγο εδώ μέσα!

Προς το παρόν πάρτε την κλασική εικονίτσα του "Under Construction" στα μούτρα και άντε σκεφτείτε!


PS: Τι, γιατί λέω (συντακτική) ομάδα αφού είμαι ένας; Δεν είμαι ένας! Το blog έχει και μυστικό συνεργάτη... Αμέ!

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Stefanos said...

Κάνω και comment από μόνος μου στο δικό μου post! Αμέ!

5:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

dwse kateuthinsi na dwsoume kai meis idees!!!proxwra..!!!
proja

3:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home