Stefanos' playground

Ένα blog που ψάχνει να βρει την ταυτότητά του...

Friday, June 8, 2007

περί Διαφήμισης ο λόγος

Σήμερα έλαβα ένα e-mail με σύνδεσμο προς την πιο έξυπνη, διαδραστική, διαδικτυακή διαφήμιση που έχω δει ποτέ. Φυσικά, η διαφήμιση είναι της Vodafone.

Θα ήθελα λοιπόν να δώσω τα εύσημα για τις τόσο έξυπνες ιδέες που έχουν οι τύποι αυτοί όσον αφορά το πώς θα προβάλλουν τη φίρμα τους. Για το πόσο "εύκολα" σε κάνουν να κολλάς και να βλέπεις όλη τη διαφήμιση και μάλιστα να θες μετά να την ξαναδείς. Για το πόσο πιάνουν τον παλμό και την κάνουν να μοιάζει με ένα κομμάτι από τη δική σου ζωή. Από την ζωή του καταναλωτή.

Θυμηθείτε μια άλλη, πρόσφατη, τηλεοπτική διαφήμιση της Vodafone με πολύ καλή μουσική και σκηνοθεσία:


Φυσικά τα εύσημα δεν πάνε στη Vodafone σαν εταιρεία. Δεν μπορούν να πάνε σε μια εταιρεία που ήταν υπεύθυνη για ένα τόσο μεγάλο σκάνδαλο στην Ελλάδα, που κοροΐδεψε τόσο την Ελληνική Κυβέρνηση όσο και τους έλληνες πολίτες, που σκότωσε ένα νεαρό επιτυχημένο άνθρωπο για να κρύψει τα σκατά της. Που έδωσε 4.5 εκατομμύρια ευρώ το μήνα της "επετείου" της πουστιάς της για να διαφημιστεί και να καλύψει τον αρνητικό ντόρο, βουλώνοντας τα στόματα των εφημερίδων και αποπροσανατολίζοντας το κοινό. Τα εύσημα δεν πάνε σε μια εταιρεία που ούτε εγώ ούτε η οικογένειά μου είμαστε πελάτες. Στο blog του DMR θα βρείτε πολύ πιο αυστηρά κείμενα και χαρακτηρισμούς όσον αφορά το θέμα αυτό.

Τα εύσημα πάνε στους ανθρώπους εκείνους που στελεχώνουν το διαφημιστικό τμήμα. Που μπορούν μέσα στην καθημερινότητά τους να έχουν και να αναπτύσσουν τέτοιες ιδέες. Και μάλιστα πάντα πρώτοι. Η TIM (WIND από δω και πέρα) μονίμως τους ακολουθεί. Τα παιδιά αυτά, όσα είναι Έλληνες τέλος πάντων (φαντάζομαι είναι η πλειοψηφία εκεί μέσα), δε χρειάζεται να φανταστώ πώς είναι. Τα βλέπω κάθε μέρα στο μετρό, στα βραδινά μαγαζιά, στις παραλίες τις Κυριακές. Είναι καθημερινά, νέα παιδιά σαν και μένα που με τις ιδέες τους έχουν μετατρέψει ένα τόσο άχαρο ρόλο όπως του δημιουργού διαφημίσεων σε μια μορφή καθημερινής τέχνης.

Ένα μπράβο από μένα!

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ericsson is the world’s leading provider of technology and services to telecom operators. The market leader in 2G and 3G mobile technologies, Ericsson supplies communications services and manages networks that serve more than 185 million subscribers. The company’s portfolio comprises mobile and fixed network infrastructure, and broadband and multimedia solutions for operators, enterprises and developers. The Sony Ericsson joint venture provides consumers with feature-rich personal mobile devices.

10:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home