Stefanos' playground

Ένα blog που ψάχνει να βρει την ταυτότητά του...

Tuesday, May 20, 2008

Φωτογραφικό σαφάρι!

Αφού τα λόγια είναι περιττά εν όσω βαριόμαστε υπηρετώντας το Πολεμικό μας Ναυτικό, φροντίζω να κάνω τα νέα μου posts αποκλειστικά με φωτογραφίες που αντιπροσωπεύουν τη (δική μου) καθημερινότητα:


Ο Ολυμπιακός του Σωκράτη λοιπόν (και όχι ο Ολυμπιακός μας και το λέω με τσαντίλα αυτό) έκανε το double κερδίζοντας τον 3Α Άρη (άχρωμος, άγευστος, άοσμος) στον τελικό της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα να κάνουν φτερά και τα τελευταία λεφτάκια που είχα στο λογαριασμό μου στη betfair. Κομμένα τα στοιχήματα λοιπόν (αν και τώρα που τα έχασα όλα θα περνάνε όλες οι προβλέψεις μου... πχ. χτες θα έπαιζα Ίντερ αλλά για να μη κάνω μόνο το μετά Χριστόν προφήτη, λέω ότι την Τετάρτη θα το πάρει η Τσέλσι after all).


Εν τω μεταξύ, για δες καιρό που διάλεξε η βενζίνη να ακριβύνει, τώρα που δεν έχω εναλλακτικές και χρειάζομαι το αυτοκίνητο κάθε μέρα. Εμ την πληρώνουμε χρυσάφι, εμ δεν έχει, εμ κολλάμε και στην κίνηση τόσες ώρες. Lose-Lose situation το λένε αυτό κύριοι!



Στην κορυφή της σελίδας θα βρείτε super cool widget με καθημερινά δίλεπτα στιγμιότυπα από τα playoffs του NBA. Αφού κατάφερα να παρακολουθώ ακόμα ΚΑΙ αυτό το γεγονός, είπα να το διατυμπανίσω. Αφιερωμένο στον καντινιέρη τον LeBron, ξέρει αυτός!

Labels: , , , , ,

1 Comments:

Blogger angelos said...

elaaaaaaaa.. pare mpros ksana.
de vlepw episis ton ypokeimeniko sta links

11:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home