Stefanos' playground

Ένα blog που ψάχνει να βρει την ταυτότητά του...

Friday, July 27, 2007

Άντε γαμήσου και εσύ και ο σκύλος σου!

Το blog της g700 συνεχίζει να δημοσιεύει κείμενα που κάνουν το αίμα των νέων που ακόμα δεν έχουν εργαστεί να παγώνει. Διαβάστε το κείμενο, ακολουθήστε τα links, παντού μαυρίλα. Με όσους το συζήτησα το συγκεκριμένο θέμα, αν ήταν μικροί δεν είχαν επίγνωση και το πέρασαν στο ντούκου, αν ήταν μεγάλοι το προσπέρασαν λέγοντας "να μη σε νοιάζουν εσένα αυτά, εσύ θα πετύχεις". Κι αν εγώ θέλω να προβληματίζομαι για τις αυριανές συνθήκες εργασίας μου, των φίλων μου και της γκόμενάς μου, ποιος θα με εμποδίσει; Θα τα γράφω στο blog μου και όποιος ακούσει!

Ο lexluthor06 από την άλλη συνεχίζει να τα χώνει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπιασε τα ιδιωτικά σχολεία. Κι εγώ από ιδιωτικό αποφοίτησα, έχω τη γνώμη μου, αλλά δε θα την αναπτύξω τώρα. Θα πω πάντως ένα "χώσε!" στο φίλο και θα linkάρω το κείμενό του εδώ. Έτσι για να μην πιστεύουν ότι το καλοκαίρι ατονεί η κριτική. Μαλάκες...

Και όσο για τους πολυάριθμους αναγνώστες μου (750 περίπου διαφορετικές IP έχουμε πιάσει), για να μη νομίζετε ότι κάθομαι αποκλειστικά μπροστά στο PC και ψάχνω τα κακώς κείμενα, ορίστε ο σημερινός σκυλο-χαβαλές:




Τα λέμε μετά τις 10/8!
:-)

Labels: , , ,

3 Comments:

Blogger Lex_Luthor06 said...

τιναφτα ρε;

εμεις ξημεροβραδιαζώμαστε ανησυχώντας για τα προβληματα του τοπου και εσεις κοπροσκυλιάζετε στις παραλιες;

8:44 AM  
Blogger Themis said...

Η πιο γελοία βουτιά ever!

5:01 PM  
Blogger Stefanos said...

Δε σε χάλασε θεμόνι!
Κι όσο για σένα lex, θα στη σπάσω λέγοντας ότι το ρήμα "ξημεροβραδιαζόμαστε" γράφεται με "ο". Άιντε!

2:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home