Stefanos' playground

Ένα blog που ψάχνει να βρει την ταυτότητά του...

Wednesday, September 12, 2007

Πολυθεματικό post

Με έχασε το blog μου τον τελευταίο καιρό... So many υποχρεώσεις, so little time, φίλοι μου. Ας κάνουμε μια ανασκόπηση:

1) Διπλωματική: Είμαι στην ευχάριστη θέση να παραδεχτώ ότι η εργασία από πλευράς δουλειάς και μελέτης τελείωσε. Μου μένει η συγγραφή τριών ακόμα κεφαλαίων και θα έχω στα χέρια μου την πρώτη ολοκληρωμένη έκδοση! Θα την τσεκάρει το κατάλληλο ζεύγος ματιών και θα ετοιμαστεί για εκτύπωση και παρουσίαση. Μέχρι 30/10 θα έχω τελειώσει και με αυτό και θα είμαι διπλωματούχος ΗΜΜΥ. Hooray!

2) Procter&Gamble, Brussels: Μόλις χθες μου ζήτησαν μια ψηφιακή φωτό μου τύπου διαβατηρίου για να την έχουν λέει στα αρχεία τους. Το φακέλωμα ολοκληρώθηκε λέω εγώ και αναχωρώ την Κυριακή στις 12.50 για αρχίσω με τις εκεί υποχρεώσεις μου. Ευτυχώς έχω ήδη μια γνωριμία από την ίδια τη δουλειά, μια εν δυνάμει γνωριμία από την ίδια την πόλη και μια πρόσκληση για εξερεύνηση του αχανούς Λουξεμβούργου! Να μην αναφέρω το Λονδίνο, το οποίο πρόκειται να καταλάβουν γνωστοί από όλες τις μπάντες (κέντρο, απόκεντρο και περίχωρα!)

3) Διάλυση παρέας: Σε συνέχεια της αποπάνω πρότασης, να κάνω μια αναφορά σε όλους τους φίλους μου που έχουν κάνει τα χαρτιά τους και θα φύγουν για σπουδές στο UK, χωρίς όμως να έχουν κανονίσει τι θα γίνει με τη διαμονή τους! Με αποτέλεσμα να αγωνιώ και εγώ μαζί τους μέχρι να βρουν εστία, γιατί άμα δε βρούν πού θα μείνω εγώ όταν πάω εκεί... εεε... πώς θα σπουδάσουν αποδοτικά ήθελα να πω! Εν μέσω τόσων αποχωρήσεων, έχω αποφασίσει να μη χάσω κανένα farewell party και μάλιστα θα κάνω και το δικό μου το Σάββατο!

4) Εκλογές: Αποφάσισα να μείνω εδώ ως και την Κυριακή για να ψηφίσω, αλλά έλα που ακόμα δεν έχω βρεί τι θα ψηφίσω; Το σηματάκι του προηγούμενου post κάτι δείχνει αλλά ποιος είναι σίγουρος άμα δεν βγει πρώτα από την κάλπη; Έχω και έλλειμα ενημέρωσης ένεκα του διαβάσματος, shit high and look dear!

5) Εθνική μπάσκετ: Αρχικά ήθελα να κάνω ένα post μετά τις ξεφτίλες από Ρωσία και Ισπανία να κράξω τον "Λάζο", μετά ήθελα να κάνω ένα post μετά από τη ματσάρα εναντίον της Κροατίας να αποθεώσω το "Λάζο", τελικά κάνω ένα post τώρα και μόνο με το "Λάζο" δε θα ασχοληθώ, αντίθετα θα ευχηθώ στην εθνική να κερδίσει επιτέλους τον πούστη το Λάκοβιτς, να πατήσει τους Ισπανούς και να πάει τελικό για να με φέρει στην ευχάριστη θέση να ψάχνω τηλεόραση και να πανηγυρίζω μέσα στο κέντρο των Βρυξελλών, Κυριακή βράδυ και ενώ η επόμενη θα είναι η πρώτη μέρα δουλειάς! Μέχρι τότε, διαβάζετε κριτικές, περιγραφές και προβλέψεις στο age of basketball.

6) Εθνική ποδοσφαίρου: Να και κάτι με το οποίο δεν ασχολείται κανείς, καθώς έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κοινή γνώμη μπορεί να ασχολείται με το πολύ δύο θέματα ταυτόχρονα (ομόλογα - Αλαβάνος, φωτιές - Αλαβάνος, παιδεία - Αλαβάνος), οπότε την παρούσα στιγμή οι δύο θέσεις είναι κατειλημμένες από εκλογές και εθνική μπάσκετ. Γράφει ο Σωτηρακόπουλος, μιλάει στο ράδιο, ζητάει βοήθεια από το Σπυρόπουλο αλλά ανάθεμα αν θα κάτσουν περισσότεροι να δουν το ματς Νορβηγία-Ελλάδα από αυτούς που θα αναλύσουν τον επόμενο αντίπαλο στο Λιθουανία-Σλοβενία! Εγώ προβλέπω ισοπαλία με 0-0 και επομένως πρόκριση της εθνικής, αλλά και η ήττα πάλι πρόκριση σημαίνει δεδομένης της διάθεσης για γκέλες που επιδεικνύει η Τουρκία.

Ελπίζω το τελευταίο post επί ελληνικού εδάφους να αποζημίωσε τους αναμένοντες και γυρίζω άμεσα στα γραψίματά μου! Νέα, φωτογραφίες και κουτσομπολιά από Βρυξέλλες, θα έχετε από Δευτέρα. Καλά να περνάμε!

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home